Ben bir kez düşük yaptım şehir hastanesinde gerçekten odaları falan çok güzel ve refakatçi aliyorlar.21. haftaya girdik bız de artık kontrollere şehir Hastanesi’nde devam ediyoruz Tuba Memur diye bir doktora gidiyorum araştırıp Bulduk kendisi çok iyi Allah razı olsun bebegi muayene ederken tek tek gösteriyor.Nasip olursa inşaallah doğuma da oraya gideceğiz.