addie487 Doruksmomm 39+4 canım ben bi 36 37 arası mı ne içmedim onun dışında hep içtim ilaçtan. İçmeyince vicdan yapıyordum bebek kilo almıyor mu falan diye ☺️
RuzgarsMommy Doruksmomm evet canım hic sorun olmadi bende büyük biraz ama kafani geri atip hop diye yutuyorsun istah da açıyor :)
Edsn RuzgarsMommy ben de aynı şekilde elenatal kullandım önce sonra decavite devam ettim 3. Aydan beri decavit kullanıyorum gayet de memnunum
Esmur_tnt mls23 12. haftadan itibaren d vitamini ve demir hapıyla birlikte elenatal yazdı doktorum ve doğum olana kadar hepsine devam edeceksin dedi hiç ara vermeden kullandım 38. haftadayım devam da ediyorum