Gamzestetik Kızlarr 12+5ti bugün ikili test için geldim. Doktor %95 erkek dedi 😍🙏 sizlerden cinsiyet öğrenen var mııı
ferideee Gamzestetik bende geçen hafta ikili tarama için gittiğimde %80 kıx denildi yarın sonuçları alıcaz doktor tekrar bakacaktır bakalım hayırlısı ile gelsin sağlıklı sihatli kız olmuş erkek olmuş hiç farketmez
Elcnerdgn Karhan sanırım siz kız istiyosunuz doktor erkek dediği içim malesef diyerek cümleye başlıyosunuz yanlış anlamayın beni ama ha kız ha erkek en azından isteksizmiş gibi olumsuz konuşmanız dikkatimi cekti sadece tabi sizin düşünceniz. Sadece dikkatimi çektiği için yazmak istedim.
sydv Biz de ikili teste gittiğimizde daha sormadan erkek gibi dedi mayısı bekliyoruz kesinleşsin diye 😀 hayırlısı olsun inşallah 😀
buse007 Bana hiç bi şey demedi canım 12+5 ti 16 da söyleyim o daha net olur dedi ben de hiç sormadım dedim 3 ay bekledik 1 ay daha bekleriz çok önemli değil de cinsiyet insan kızım oğlum diye sevmek istiyo bi şeyler almak istiyo filan 😂😍
MerveSara Benim de oğlum geliyor ,Çarşamba günü öğrendim. 12+4 deydik🤗 sanırım ekim bebeblerinin çoğu erkek 😍💙
AzizeGnaltay Deniz2961 banada 13+1 de sormadan kız dedi lakin 3 hafta sonra tekrar bakalım emin olalım dedi acaba değişir mi 🙂
MerveSara FundaMuminCoskun Çoook sevindim 😍😍 Allah kucağımıza sağ Salim almamızı nasip etsin oğullarımızı 😍💙
SinemDemirciErel Benımde ikiz 14 haftalık birincisini 11haftalıkken erkek olduğunu ögrendik digeri göstermedi haftaya gidicem kontrole bakalım merakla bekliyoruz 😌😌
Karhan Elcnerdgn bitane dunyalar tatlisi oglum var bitanede kiz tabiki dogal olarak istiyorum rabbim erkek verirse neden diycek degilim ama gönlüm kizdan yana bence cok dogal bu istegim 🙏
Elcnerdgn Karhan ilk mesajınızı o şekilde görünce direk bu şekilde anlamamız normal olabilir. Allah sizi cocuklarınıza bahışlasın insallahh gönlünüzden gecem olur
yeldasefa 14 haftama yeni Gircem doktorum ikili teste gerek yok dedi yaptirmadik o yüzden bir ön gorumuzde yok , 4 lu yaparız dedi 3 hafta sonra doktora gitmem cinsiyet için inşallah belli olur merak ediyorum bende 😊
BetlHakanGngr 12 hafta da erkek dedi bugün bakalım hayırlısı olsun inşallah sağ Salim doğsun kız erkek fark etmez 🙏🏻