Eymen-s Misssimsek aynen ya elime bişey vermiyorlar artık düşürüyorum ama sindi kan istedi bide uyuşukluk oluyor b12 bakalım o zaman dedi annem diyor bebeği düşürürsün sen
Misssimsek Eymen-s doğumdan sonra geçmesini umarak yaşıyorum. O kadar ağrı kesiciye falan geçer herhalde insallah. Sezeryan olacagimda. 😫
Esin122 Selcann94 bende 35+2 hafta dayim belim hiç agrimamisti bir anda ağrı saplantı korktum akintim varmı kanama eşlik ediyor mu diye hiç biri yok.yatinca geçti ama bianda korktum demekki normal
Esin122 Yucelinannesi01 sıcaklar da bastırdı ki gün günü daha bir zor geçiyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Esin122 HafsaRumeysa kuzum kesin bir doktora görüş bence benimde 2.gebelik ilk te yaşamadıklarımi hep bunda yasadim
Gokces Safiye12 hayır gitmedim Çarşamba günü randevum. İlk defa böyle bir soru yönelttim artık yaşayıp görücez sonucu