ecembugra53 Esin122 geçmiş olsun canım bebek büyüdükçe agırlastorıyor canım normal dilkatvet kendine Doğum yaklaştıkça normal Rabbşm yardım etsin bize kolay doğumlar nasip etsin
Prensesannesi2 Esin122 Sadece bel ağrısı değil ki ayak el parmak uyuşma ağrı sürekli wc git gel gelmeden tekrar git ve geçmiyor doğum sonrası geçecek dedi doktorumuz Allahın izni ile hepsi geçecek biraz, sabr ve dua edelim 🤲
Esin122 Selcann94 bende 35+2 hafta dayim belim hiç agrimamisti bir anda ağrı saplantı korktum akintim varmı kanama eşlik ediyor mu diye hiç biri yok.yatinca geçti ama bianda korktum demekki normal
Misssimsek Esin122 vücudumda agrimayan sadece belim var sanirim 😥 ellerim ayaklarim kaburgam özellikle sağ el.bilegim ve sağ kaburgam catliyor agridan.
Researcher_mother Esin122 bugün oldu ilk kez bütün gün zor hareket ettim en son sıcak su torbasıyla biraz rahatladım
Esin122 Yucelinannesi01 sıcaklar da bastırdı ki gün günü daha bir zor geçiyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Pia22 Bebeklerinizin hareketleri nasıl ben çoğu zaman hissetmiyorum gerçi tam doğum pozisyonunu almış ondan olabilir mi
Researcher_mother Pia22 havluya sardım öle çok sıcak olmasın diye bide belimden sağ kalçama doğru ağrı iniyordu o tarafa koydum canım uzun süre de tutmadım 😊 yoksa uzun süre ve çok sıcak önerilmiyor biliyorum😘
Sevtug Esin122 resmen topalliyorum sag taraf kalcam icinde bicak var sanki basamiyoeum tam cok agriyor valla napicaz blniyoeym allah sabir guc kuvvet bebegimizede saglik versin bian evvel dogursakda rahat ersek diyoruz yatamiyoeum uykular haram oldu 🤪🤲🤲🥰🥰
Eymen-s Sevtug tek bende sagda bıcak batması var sanıyordum dün uyuyamadım resmen yorgunluktan olabilir diyordum 😂
sdadcr Esin122 tek bel ağrısı olsa keşkee ☺️ 35e girdim bende çok şükür bel kasık vajina baş ağrısı ne enerjim var ne bi şey bitik haldeyim😁
Gokces Kızlar selam 👋 35+6 günüm hamileliğim başından beri herşeyim çok güzel gidiyor.🧿 Bugün kahverengi akıntı gördüm günlük pedim de başına gelen var mı? Nişan dedikleri şey bu muydu emin olamadım kontrolüm haftaya 🙄
Misssimsek Eymen-s sislikten mi oluyor acaba. Çok eziyetteyim bu bilek.agrisi yüzünden. 😣😣😣 hiç birşey tutamiyorum
HafsaRumeysa Esin122 35+5 olduk kac gundr belim agriyo sabahlari ozellikle bide 2 gundr afedersinz asagi dogru baski hissediyorum bide bugun adet olacakmisim.gibi hafiften agrilarim oluyo normalmi bilmiyorum ilk hamileligimde hicbirini yasamadim
Esin122 HafsaRumeysa kuzum kesin bir doktora görüş bence benimde 2.gebelik ilk te yaşamadıklarımi hep bunda yasadim
Eymen-s Misssimsek aynen ya elime bişey vermiyorlar artık düşürüyorum ama sindi kan istedi bide uyuşukluk oluyor b12 bakalım o zaman dedi annem diyor bebeği düşürürsün sen