_Mrv_ Arjinn21 37+0 aynı şeyleri yaşıyorum, doktor gayet normal dedi.. normal diye diye evde şak diye doğuruvericem bigun öyle hissediyorum. Alttan vuran ağrılar cok can yakıyo, doğum sırasında öyle olmuyomuş ağrı allahtan.. regl ağrısına benziyomuş
Busratm Arjinn21 37+5 im 1 haftadır aynı şekildeyim. Ama bunlar yalancı sancılar bunun farkındayım. Gerçek olsa git gide şiddetlenir ve sıklaşır. Nst de de sancılar bayağı şiddetli. Bakalım gerçek sancılar ne zaman başlayacak.
Mervedicle Busratm aynen bende öyle düşünüyorum panik yapıp gittiğim zaman normal herşey yolunda oluyor az daha sabır Merve diyorum doğum olsa duramazsın en ufak bi Ağrı’da stres ve panik yapmamaya özen gösteriyorum takipteyim sürekli son 15 günümüz 🤲🏻🌸
Perihanvdt Psikolog-anne benimde öyle sürekli ıslaklık var altımda çok sık gidiyorum wc ye.dünden beri altıma koyup 5 dk sonra çıkarıyorım sonrasında çamaşırımı kontrol ediyorum sürekli.
elida32 Mom9272 Psikolog-anne sürekli idrara çıkmak enfeksiyondan da kaynaklanabiliyormuş. Tuvalette tutabiliyorsanız idrar. Tutulamıyorsa sıvı diye okumuştum.
Hilalse Arjinn21 kuzum tam 37de kontrolüm vardı 37+2yim 36dan beri bu vajina kemiği ağrısı şikayetim var son kontorolümde doktoruma bunun bi çaresi yokmu dayanamıyorum dedim doktorum şaşırdı ultrasonda bebeğimin kafasının kanala yerleştiğini ilk gebeliklerde bu yerleşmenin 2-3 hafta önce olabildiğini söyledi eğilip kalkarken dikkat etmem gerektiğini söyledi yüksek ihtimal seninde öyledir yürüyüşüm oturup kalkmam biile değişti benim sende dikkat et ama ilk gebelikte erken yerleşmesi doğum haberciside değilmişşş