Arjinn21 Kızlar vajinamda geçmeyen ağırlık ve karmplarim çok oluyo taş gibi oluyo karnım geçen sırtım başlayan agrilar karnimdada ara ara heryere yayılan ağrılarım oluyo son bir haftadır randevume var daha bunları yaşayan varmi
Psikolog-anne Arjinn21 bende öyleyim, sanırım bu aksam acile gidicem. İşin garip kısmı tuvalete gidiyorum sık sık, 10 dakikada bir, ama hep ıslaklık var bugun. Altıma kaçırıyorum diyicem ama cok sık tuvalete gittigim için sanki çişte değil gibi
Hayraz Arjinn21 37 haftadayım 34 haftadan beri cekiyorum haftaya da doğumum var artık dayanılmaz oluyor bazen..
Berfin_kycn Arjinn21 benmde oluyor 28. haftamdan beridir var ama 35+5 iz bu hafta daha da sıklaştı taş kesiliyor karnım nefesim daralıyor rahmime bıçak saplanıyor hissi geliyor ama doktor normal dedi
Researcher_mother Arjinn21 36+3 bacak aralarında leğen kemiğinde ağrı arada bir de hafif kasık ağrısı bugun de bi bel ağrımız eksikti onu da yaşadık 🙄 sıcak su torbasıyla biraz rahatladım. Şimdiye kadar güzel geldik ama artik son zamanlar diye böyle sanirim idare edecez mecbur😊 zaman da geçmiyor sanki hayırlısıyla yavrularımızı kucağımiza alırız insallah🙏
Yazgul 36.3 haftaligim bendede aynısı oluyo canım büyük ihtimal yalancı sancı dedikleri bu olsa gerek
Mom9272 Psikolog-anne kuzu o idrar olayını dikkate al lütfen çevremde çok duydum idrar sanıp su sızdığını
perihankrkya Psikolog-anne 34+3um o ıslaklık bende de oluyor ve lavabodan cikamiorum ya 😔 belim ağrıyor karnım da sertleşiyor bebiş
Perihanvdt Psikolog-anne benimde öyle sürekli ıslaklık var altımda çok sık gidiyorum wc ye.dünden beri altıma koyup 5 dk sonra çıkarıyorım sonrasında çamaşırımı kontrol ediyorum sürekli.
Arjinn21 Hayraz erken değil mi dogumuna Psikolog-anne bence yalancı değil artik doğum yaklaştı her an gelebilir sinyalleri
Yazgul Psikolog-anne doktorum demişti yalancı sancıların olabilir diye bilmiyorumki normal sancılar bile yalancı diycem sanırım 😂😂😀
Psikolog-anne Arjinn21 gidersem yazarım canım biraz daha sık olursa gidicem bende, bugun nedense iyi hissetmiyorum dün yoktu böyle durum.. İrtibatta kalalım. 37. 2 yim bende
Hayraz Arjinn21 37+4 De sezeryan olacam şuan 36+6.. gebelik kolestazi tansiyon şeker 30 hatadan beri bunlarla uğraşıyorum hepsinin ilacını kullanıyorum hastaneye yatmam gerekirdi yatmadım sırf bebeğim küveze girmesin diye.. yani mecburi olacak.. tek dileğim allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🏼🤲🏼
Psikolog-anne Mom9272 gercekten mi? Bende biraz baktım ciddi Bi durum, olmuyordu cokta sık gidip geliyorum tuvalete, su mu çiş mi anlayamadım 🙄 su olayını daha yogun bekliyorum açıkcası Bi anda bosalma oluyor diyorlar ya. Ama sızıntı ilede oluyor galiba
Mom9272 Psikolog-anne ya ben komsum ve bir arkadasımdan duydum böyle sürekli idrarara çıkıyorlarmış meğerse suymuş ordan aklımda kaldı
elida32 Mom9272 Psikolog-anne sürekli idrara çıkmak enfeksiyondan da kaynaklanabiliyormuş. Tuvalette tutabiliyorsanız idrar. Tutulamıyorsa sıvı diye okumuştum.
Yazgul Mom9272 aceba suda idrardanmi geliyo yoksa vajinadanmi😂🤔🤭sorumu maruz görün insan merak ediyo ben 20 dk bi lavaboya gidiyorum o yüzden merak ettim
Demetsener Bende 37. Haftamdayım kafası aşagıda ama bende hiç öyle ağır ağrılar olmuyor şükür 🙏 arada bi kasık ağrım oluyo cok nadir bide bel ağrım ayaklarımın altı cok ağrıyo o kadar