Smyy06 Sude_uzum01 canım bende ondan aldım ama erimiyor kalıntı bırakıyor diyolar bikaç güne ilk kez camasırlarını yıkayacam bebeğimin sen nasıl kullanıyorsun eritiyor musun önceden
Sude_uzum01 Smyy06 evet canım kalıntı bıraktı bende ben daha sonra suda eriterek yıkamaya başladım sonradan öğrendim eriterek de yıkanıyormuş sende eriterek suda öyle yıka 😘
Mihrimah41 Tgbkzn minoris ✌🏻 Hazır indirim de başladı kaçırma. Ultra konsantre çok uzun zaman gidiyo minicik koyuyosun makineye. Renkleri soldurmuyo ve içeriği tertemiz. Ben de stok yapıcam 2 senedir kullanıyorum
Ayazsimay Tgbkzn 1 yasindan önce dalin filan ivir zivir kullaniyordumda artik biz ne kullaniyosak o ariel kullaniyorum veya omo
Tuxce Tgbkzn nevresim ve yatak yanları vs için şok markasını aldım yıkadım. Kıyafet ağız bezi ve tene direk temas edenler için organic green clean aldım.
Sude_uzum01 Tgbkzn valla canım ben ayırıyorum ne olur ne olmaz diye 😊 yine sen bilirsin ben ayırarak yıkadım 😊
Smyy06 Sude_uzum01 eritince deterjan gözüne mi koydun yoksa direk kazana çamasırların üzerine mi canım
Slnbsr Tgbkzn bebek ürünlerinin çoğu boyama yapmıyo(kırmızı ve siyah hariç🤗) ama ben hep ayrı yıkıyorum
ebrubrcn Ben kendim yaptım sabunu rendeledim sıcak suyla erittim yıkadım çok da güzel koktu ve temiz oldu😊
MrvDmrkr Duru granül matik, dalin bahar ninnisi yumuşatıcı. Granül deterjanı mutlaka sıcak suyla eritip deterjan gözüne öyle ekleyin çok kişinin gider borusunu tıkamış. Ve az miktar kullanmak gerek
Ozlmrap Ben duru granülü eritmeye kalktım macun gibi şeffaf bir şeye dönüştü ve erimedi makineye koydum eritemedi camına yapıştı neden öyle oldu dersiniz?? Bence rendelenmiş sabun değil o kesinlikle erimiyor ve jöle gibi kalıyor
Nino Tgbkzn dalin lavantalı granül instgramda mühendisin oğlu paylaşmıştı aldım çok tatlı bebk gbi kokuyor katkısız ama granülleri ekstra durulama yapmayı unutmamk lazım
Tgbkzn Nino kaç derecede yıkıyorsun birde 60 falan mı ya böyle soruyorum ama ilk defa bebek kıyafeti yıkıcam hem heyecan var hem bilmiyoruz öğreneyim diye soruyorum 😂