Mlkkkkkkk aynen öyle napalım☺️ bizim de durumumuz bu, öyle kıymetli ki… Bir de ben dünyanın en korkak insanı olabilirim. Kendi özgür irademle doktora gitmişliğim yoktur 😂😂 parmağım azıcık kesilse acil durum ilan edilir falan 😂 ama şu an kendi canımın o kadar kıymeti yok ki, zerre kendimi düşünmüyorum yeter ki bebeğim iyi olsun, yeter ki ona faydası olsun, katlanamayacağım şey yok🥺 benim gibi biri bu duruma gelebilirmiş demek ki, Rabbim rahmimize koyduğu anda analığı da içimize koyuyor demek ki💞💞