Kızlar öncelikle baştan söyleyeyim, çok zor elde edilmiş bir gebelik olduğu için aklınıza gelebilecek her şeyden evham yapma kapasitem var 😂😂 o yüzden lütfen anlamaya çalışın beni.
Hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi, bulantı kusma baş dönmesi… Hiçbiri yok. Tek yaşadığım şey mutfakta işlerimi yaparken yemek yaparken falan çabuk yorulmam. Hepsi bu. Yani insan midesi bulansın ister mi? Ben istiyorum, çünkü onu bir kanıt gibi görüyorum. Bu şekilde hiç belirtisiz ve sağlıklı gebelik yaşayan var mı? 8 haftalık güzel hamileler siz de durumlar nasıl?