12+3 ve 12+5 iki ayrı gebeliğimde bu haftalarda tahmin yapıldı ve 14. Haftada netleşti erkek oldukları. Yani doğru bildiler birini doktor kendi dedi hatta %90 erkek diye, diğer gebeliğimde de doktor henüz küçük ama erkeğe benziyor dedi nitekim böylelikle öğrenmiş oldum. 😂