Sehrgk canım bende ikili tarama yaptirdigimda Dr cinsiyet tahminim kız dedi devlete gidiyorum bı daha cinsiyet sorduğum bütün drlar ayrintiliyi bekle dediler 4 gün önce ayrintiliya girdim Dr erkek dedi ayrintiliya yüzde 90 doğruluk diyolar ama başka bı Dr mu bulsam özelde diyorum