Meriwa evet erken doğum riski olan biri olarak daha iyi biliyorum Tıp okumakla kendini geliştirmek arasında fark var kendini geliştirmekte araştırarak tecrübe ederek olur umarım tecrübe etmezsin kolay bi durum değil ama araştırmanı tek kişiden gelen bilgiyle yetinmemeni tavsiye ederim 😊 bu arada 2. Doğumum ve kendim kadın doğum asistanlığı yaptım yıllarca farklı doktorlarla hastalarla doktordan daha çok muhattap oldum çoğu zaman yenidoğan yoğun bakım tecrübem var hepsinden öte araştırıp yeni şeyler öğrenmeyi severim özellikle sağlık ve bebekler konusunda 😊