Bu gün tam 36 hafta olduk doktor alttan muayene edip doğumumun nasıl olduğunu söyleyecekti fakat normal ultrasonda bebeğim 34 haftalık görünüyor kilosu 2.800 olması gerekirken 2.460 dedi dublör istedi orda herşey normal çıktı ama kilosu yerinde değil dedi doktor haftaya tekrar çağırdı aranızda böyle olsan bar mi 1 haftada kilosu duzelirmi düzelen var mi