Meryem ana otunu doğum başlarken koyuyosunuz suya duaları okuyosunuz o açıldıkça rahimde açılıyo ve doğum kolaylaşıyo doğumdan sonra da hemen çıkarıyosunuz o kuruyup kendini tekrar toplamaya başladıkça rahimde kendini topluyo görümcemde yapmıştık doğumu kolay ve toparlanması Allahın hikmeti inanış 😊 diğer bi akrabamıza da yaptık ilk çocuğunda doğumu zor olmuştu 2. Çocuğu da görümcemden 16 gün sonra oldu ve onda da yapıldı o da ilkinden çok kolay geçti demişti işe yarayan bi şey yani 😊