LeylaEce Kızlar selam bugün kontrolüm vardı 28+3deyiz bebeğin kilosu 1404 kg 40 cm bebeğin 2 hafta önden gittiğini soyledi doktorum gebelik şekeri yok, suyu normal dedi ama neden böyle oldu anlayamadim. Sizin bu haftalarda kaçtı bebeğin kilosu?
Bus0672 LeylaEce 26+5 de 1100 gr 37 cm tam haftasıyla uyumluydu. Yapısal olabilir anne baba yapı olarak iriyse bebekte iri olabiliyor . Şeker yoksa bi sıkıntı yoktur bence
Linababy LeylaEce Benimde 28. Haftam da 1400 gramdı kızım 2 hafta önde demişti doktorum. 35 e kadar böyle gitti 1 hafta önde şuan sadece. Sadece şekerle ilgisi yok genetik yapılarınızda önemli iriyseniz aile olarak bebekte öyle olabiliyor
Asilaymomm Bus0672 canım hem gun hem kılo hem boy her sey tam olarak benle aynı 😂 sonra gttnmi acaba ben 31. Haftamda gdecegımde merk edyorm suan kac olmştr Dıe 28+3 olduk suanda
Bus0672 LeylaEce belli olmaz meyve çok tüketiyorsan porsiyon azaltabilirsin bazen meyve felan aşırı kiloya sebebiyet verebilir
Linababy LeylaEce Hayır uygulamadım doktorum da bişey demedi, şeker yüklemesi yaptırdı çok şükür çıkmadı
Beyza26 LeylaEce doktor da bana bişey demedi ki oyüzden bilemedim canım 🤷🏼♀️ Sağlıklı olsunlarda inşallah
Gizemito LeylaEce Benimde günlerdir kafama takılıyor. 23. haftada 822 gr geldi oğlum, gebelik şekeri yok suyum iyi ama ölçümleri 25 hafta ile uyumlu çıktı. 🤦🏻♀️ İnşallah sorun yoktur 🙄
Beyza26 Gizemito zaten yüzde yüz aynı çıkmıyor sonuçlar çok takmayın bence bebek sağlıklıysa kilo zaten alıyor yani
LeylaEce Gizemito işte benim de kafama takıldı sebebini de bilemedim acaba yediklerimize daha mı fazla dikkat etmeliyiz
Gizemito Beyza26 Ne bileyim bebelerede yazık kilolu olunca niye kilolu olmayınca niye değil 😂 Analık işte 🤦🏻♀️
LeylaEce Beyza26 yanı normal besleniyorum aşırı bir tüketim yok bunun neden kaynaklandığını anlayamadim
Beyza26 LeylaEce takma bu kadar neden taktın ki kötü bişey değil nasıl olsa önden gitsin geriden gelmesinde 😊 tontiş bi bebişin olur belki 😁
Beyza26 LeylaEce benim ikinci gebeliğim ilk bebeğim 4600 57 cm doğdu sende tontiş doğurcan demek ki 😁
LeylaEce Beyza26 ay ne bileyim internette zor doğum olur vs yazıyor doktor da kötü bir şey yok dedi ama yine de tedirgin oldum herhalde tombul olcak 😂😂