Miniginannesiiii1111 Burcum34 bakalım ne kadar aldık ☺️☺️☺️ benim gebelik tansiyonu olduğu için kontrollerim artık 2 haftada bire düştü önceden bende senin gibi ayda bir gidiyordum aynı gidecez gene seninle 30da gene kontrolüm var sag salim gelsinler inşallah 🤲🏻
seyma-2020 Son 85 bizimde sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı Rabbim cümlemizi evladlarımıza sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin 🥰
531esglm Burcum34 Dün 28+0 dı lahana büyüklüğünde yazıyordu bugün 28+1 olduk başkabağı büyüklüğünde diyor 🙄🙄 Dün bugün derken 12 yi geçti diye bugün diyorum 🎀