Burcum34 Miniginannesiiii1111 Miniginannesiiii1111 ozaman kaç kilo aldın ve bzmki eylülülün 21i falan dimi aynıylen sorim bakim😊
Ilawka Burcum34 amin insAllah evet yeterki saglikli gelsinler saglikli buyusunler insAllah amin kendimizde saglikli olalim insAllah amin
Miniginannesiiii1111 Burcum34 eğer normal doğum için uygun degilsem 7 Eylül doğum görünüyor eğer uygunsam 22 eylul aynıyız seninle 🤭benim 🤭😇 haftaya pazartesi kontrolüm var en son 25. Haftada 7 kg almıştım sen
Miniginannesiiii1111 Burcum34 bakalım ne kadar aldık ☺️☺️☺️ benim gebelik tansiyonu olduğu için kontrollerim artık 2 haftada bire düştü önceden bende senin gibi ayda bir gidiyordum aynı gidecez gene seninle 30da gene kontrolüm var sag salim gelsinler inşallah 🤲🏻
531esglm Burcum34 Dün 28+0 dı lahana büyüklüğünde yazıyordu bugün 28+1 olduk başkabağı büyüklüğünde diyor 🙄🙄 Dün bugün derken 12 yi geçti diye bugün diyorum 🎀