Kezosirac Son 95 günümüz kaldi saka maka geçmez dediğimiz zamanlar bitiyor mu ne siz 100den geriye kaçtasiniz guzel hamiş arkadaşlar💞💞
d190516 Kezosirac 89 ikinci oğlum geliyo gayet hızlı geçiyor bana 😄oğlum 39+2 de doğdu ikinciler daha erken doğar diyorlar sanmam 89 gün bekleyeceğini 🤷♀️
M_N_R Kezosirac 77 gunumuz kaldi prensesimize kavuşmamiza🥰😍🙈Hem az kaldi geliyo diye seviniyorum.😍Hemde dogumdan cok korkuyorum🙁Bakalim ALLAH hepimize kolay dogum nasio etsin.Sag salim bebişlerimizi kucagimiza alalim in şe ALLAH🤲💖💫
Cansummm annesivebebek bizde 99 kaldık kızımla🥰 birşey sormak istiyorum size de aynı hafta da olduğumuz için bebek hareketlerinde düzensizliğiniz var mı mesela kızım dün oldukça hareketli iken bugün oldukça hareketsiz çok tedirgin oluyorum sizde de gün gün değişiyor mu?
Gunesim_dogacak_06 Bizde bugün çift rakamlara düştük şükürler olsun.. icimde bir heyecan var anlatamam çoğu gitti azı kaldı 🤰🏻😁🤗
BebekK Kezosirac 80 günüm kaldıı 🥰 evet heyecanım var ama ne yalan söyleyim bi o kadar da korkum var nasıl doğurucam nasıl olucak diye 👶🏻🙊🙈