Arkadaşlar analık ödeneği son zamanlarda beni en çok yoran mevzuydu😁 ödemesi şu şekilde: E devletin SGK kurumundan son 3 aylık kazanç tutarını öğrenin. Örneğin şimdi rapor aldıysanız:
Şubat: 1000 Mart: 1000 Nisan:1000 şeklide kazanç tutarlarınızo toplayın ( benimki örnek sadece 🤭)
Toplamı 3 ayda çalıştığımız güne (buda ödenen prim+ günü olarak belirtiliyor) bölüyoruz.
3000/90=33.33 TL olur.
Analık izni toplam 110 gün old. için çıkan sonucu 110 ile çarpıyoruz.
33.10×110=3.666.66 tl olur bu miktarın devlet bize 3/2 sini ödüyor.
3.666.66/3=1.222×2=2.444.44 TL alacağımız tutar olur.
Hesaplama bu şekilde yapılıyor. Beni çok yormultu umarım işinize yarar 😁❣️