Sevgili Anneler Merhaba.. ozel sektörde calisip 32. Haftasindan sonra dogum iznine ayrilanlar bebek dogduktan sonra toplamda ne kadar dogum ucreti aliniyor?? Internette cok fazla bilgi kirliligi var. Emin olamiyorum. Bilenlere ya da anlanlara danismak istedim😊