Mnkannesi Zynpalmina oturarak kiliyordum 20 haftaliktan sonra ayaga kalkarken zorlaniyordum hocaya sordum oturup kilabilirsin demisti
M_N_R Zynpalmina Ben oturarak kiliyorum.Belimde cok fazla agri oluyodu egilip kalkamiyodum..ALLAH cumlemizin Namazini duasini kabul etsn in şe ALLAH.Saglikla gelsin bebişlerimiz.🌸💖💫
H-15 Zynpalmina karnım çıkmaya başladığından beri oturarak kılıyorum çünkü kalça ve bacak ağrılarım tam o dönemde başlamıştı. Allah kabul etsin inşallah