Deletedmom281 Zynpalmina 💁♀️ Benim gebeliğim çok riskliydi o yüzden oturarak kıldım . Dinimiz kolaylık dini zorlaştırmıyor kolaylaştırıyor 🌺
Kiwi12 Zynpalmina aynen kuzum bende 7ye girdim karın gittikçe büyüyor galiba zor oluyor bacaklarımın arasına sikisiyor çocuk mideme baskı yapıyor bende yastık koyup kılıyorum öyle buldum kolaylik
Superisiiiii Otururak kıl caiz sonuçta hasta değilsiniz diyor birisi ama kalkıp oturmak daha zorlaşıcak O yüzden oturarak kılmak sorun değil
Glbgc Zynpalmina 32 ye kadar normal kılıyordum sonrasında eğilip kalkamadığım için oturarak kılıyorum Allah kabul etsin inşallah
Aygul01 Zynpalmina Ben o haftalarda normal kıldım Suan 36 haftalık hamileyim artık secdeye gitmekle zorlanıyorum. Yanı niye oturarak kılasın ki ayakta kılabiliyorsan ??
Hamileanne Serpil51 şuan hamile deilim ama nişanım gelene kadar kıldım çok şükür oturarakta tabiki kılabilirsiniz bel ağrısını bende yaşadım zorlu bi gebelik geçirdim Allah kurtarsın sevgilerimle ☺️
Hamileanne Zynpalmina Sözlerim yanlış anlaşılmış ama sorun deil öyle olsun Allah kurtarsın sağlıkla 😊
girl_boy_annesi Zynpalmina canım 35. Haftadayım artık oturarak kılıyorum ayakta kıldığım zaman bebek bi yere toplanıp kasılıyor çünkü rahat edebiliyorsan Doğuma kadar da ayakta kılanlar var😊
Mihre Kiwi12 Merhaba,secde ettiğinizde aranızda herhangi bir cisim olmaması uygun olur.Zorlanıyorsanız,oturarak kılmanız gerekir🌸
Kiwi12 Mihre selamın aleyküm bana yastık köy kıl dediler kılan kişiler oyuzden bende öyle kılıyorum canım oturarak nasıl kılınıyor acaba nasıl kılmak gerekir
Annesininkuzusuu Zynpalmina sıkıntılı hamileleğim var oyüzden oturarak kılıyorum sen vucudunu kendini daha iyi biliyorsun rabbim kolaylık vermiş sen yeterki niyet et 🌷
BetusMom Zynpalmina hamileliğin en başından ber riskli gevelik geçirdiğim için 25. Haftadan beridirde rahat oturup kalkmakta zorlandığımdan oturarak kılıyorum. Rabbim kabul etsin. Bize her kolaylık sunulmuş önemli olan o kapıyı 5 vakit çalabilmek. allah kabul etsin.
Durumoom Zynpalmina 5.ayımdan sonra hep oturmak durumunda hissetim Çünkü eğilmekte zorlandım .hala da öyle devam ediyorum.Allah kabul etsin inşAllah 🤲((37+3olduk😊))
EbrarBilgem Zynpalmina 30+3 olduk şuanlık ayakta kılabiliyorum ama ileride zorlanırsam oturarak kılmaya devam ederim sonuçda niyet önemli ☺️Rabbim hepimizin ibadetlerini kabul eylesin 🤲🏻