Hazalerd 17+0 dayım kizlar 4 kilo aldım oysa çok yemiyorum ama nasıl oluyor anlamadım ödem sanırım ben ilk hamileligim de 20 kilo almıştim tam hepsini verdim derken hamile kaldım 🤦😊 kilo gidiyor rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
23Nurhayat1 @SeydaK-70 Canım bizde 7aylık olduk şuan 7 veya 8kilo aldım ebe buna bile yavaş gitmelisin dedi son 2ay be kadar alırım bilemiyorum valla😃🙈🙊
Sirinanne Dilara9 canım maşallah bütün kilolar bebise gitmiş sen de vermişsin demek ki o arada farkında olmadan. Ne yiyip içiyorsun biz de fikir alırız :))) bende 15+2′yim 1 kg aldım ama doktorum 30. Haftaya kadar ne kadar az o kadar iyi dedi.
HafsaRumeysa SeydaK-70 son 2 ayda daha fazla aliniyo 😁 bende ilk.hamileligimde 15 kilo almistim bunda cok almadim 15-20 temmuz arasi dogum hayrlisiyla insaAllah 35+5 olduk 4 bucuk kilo aldm
melindam SeydaK-70 Ben Kalan Son 2 Ayımı Göremedim Ama 34.Haftama Kadar 18 Kilo Aldım ☺️ Sezeryan Doğumdan Sonra 11 Kilosu Gitmişti Şimdi 18 Günlük Olduk - 12 Kilo ☺️
Dilara9 Sirinanne kuzum aslinda cok iyi yiyorum ama nasil kilo almadigimi anlamiyom vicud yapima bagli galiba ama simdiye kdar hic dikkat etmedim, bunu yemiyim kilo alirim diye yatana kadarda yiyiorum 😂
SeHer1909 SeydaK-70 hafta hafta çok fark ediyor ben 34 haftalık oldum toplamda 16 kg oldu ama son 4 haftadır her hafta düzenli şekilde 500gram aldım ayda 2 kg yani. Asıl kilomu 20 ile 30haftalr arası aldm şimdi ayda 2 ile devam edersem 18 19 ile doğuma girersem iyi diyorum 😂
tugbaayaz SeydaK-70 62 yle hamile kaldım 32+3 olduk 75 kilo oldum 13 kilo aldım kafadan 5 6 kilo daha alırım 80 82 yle girerim doğuma diye düşünüyorum
150403 Tstnptt Vala kabızlık birde çok kilo almaktan da korkuyorum 25 haftanın içindeyim 5 kilo aldım
Tstnptt 150403 iyisin maşallah cnmm bnde 30+2 deyim 6 buçuk kilo aldım hatta o kabızken 58i görmüştüm şimdi 56 kabızlıktan 2 kilo fazla gösteriyordu çok şükür şişliğim falan da yok daha
MerveK1r 150403 canım aç karnına kuru kayısı incir ye su iç bol bol peşinden bide duphalac şurup var doktoruna sorup onu kullanabilirsin