SeydaK-70 kız ben de öyle düşünüyorum ben 31+4üm henüz hiç kilo almadım, ilk 4 ay falan kusmaktan hiç yiyemedim zaten, ondan sonra da yediğim şeyler ne hikmetse kilo yapmadı çocuga yarıyor her şey galiba tombik bir kız bekliyorum çünkü 😂😂 ama artık alırım diye düşünüyorum çünkü kendimi durduramıyorum durmadan yiyorum, ama benim kuzenim mesela 7-8.ayına kadar falan 22 kilo aldı, ondan sonra doğum yapana kadar h almadı 😂 sanırım bu da bünye falan