Eliftmzkrkmz okurken kesin yanlış alarm dedim 😂 bende 36+4 deyim. İlk hamileliğim de suyun gelmişti sancım yoktu. Su gelmesi öyle birşey ki anlamamanız mümkün değil, böyle oturup kalkınca bacaktan boşalırcasına geliyor tutamıyorsunuz. Bilgi olsun diye söyledim çünkü benim de şuan iç çamaşırım hep ıslak terden dolayı. İçiniz rahat olsun 😊