Meerryy Seher112 bu gebelik testi canım. Strip şeklinde hassas. Ovülasyon testi aldığım sayfa göndermişti. Teşekkür ederim darısı isteyen bekleyen herkse nasip olsun inşallah 🤩
Didemmmmm Meerryy canım benim tebrik ederim 💕hayırlısı ile kucağına almak nasip olsun 🙏adetin kaç gün gecikmişti.
Meerryy Didemmmmm canım benim teşekkür ederim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤩 adetim 3 gün gecikti normalde saat gibidir hiç şaşmaz 🤩
Meerryy Deletedmom316 canım çok fazla belirti aramadım bu ay. Biraz serbest bıraktım çünkü insan kendini dinledikçe bişi buluyor ve sonu hüsran oluyor. Adet olacak hissi oldu ama adet olduğum zamanlardaki gibi bel karın kasık ağrısı olmadı. Arada kendini hatırlatıp geçti. Uyku hali çok oldu.
Enigma Meerryy tebrik ederim, Allah saglikli ve sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah. Masallah cok da koyu cikmis, ikiz mi acaba :)
Meerryy rezhan teşekkür ederim canım rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah hep dua ediyorum 🤩
Meerryy Enigma amin inşallah kuzum. Ay bilmiyorum ki ya ikiz mi 🙈 beta değerim 1000 çıktı ama normal yani değil mi?