Bus123 bu insanların böyle manyakça kendilerini bilmez tavırları beni benden alıyor ya vala hiç bir cesaret kayınpederimin ismini koyduramaz bana sen annesin ya 9 ay karnında sen taşıyorsun sen ve eşinin karar vermesi gerekiyor nasıl bi rahatlık bulmuşlar kendilerinde bana da aynısını dediler de bende ben koyucam kendim karar vericem dedim iki dünya bi araya gelse onların istediği ismi asla koymam vala