Ayy kizlarr daha gecen hafta boyle bir konuya yorum yapiyordum gulerek, benimde basima geldi. Benim kayinpeder cok sakin birisi hic bir seye karismaz. Fakan gecen hafta kameradan konusurken babaannemiz neymis, demiski guya erkek olursa babanizin adini koyun, ama kayin pederime farketezmis. Yahu farketmezse ne diye soyluyorsun o zaman. Sonra birdahada ben isteyken aramislar esimi, bu sefer babaannede varmis. Esimin kuzenide cocuk bekliyor. Babaanne demiski, neymis, onlar babalarinin ismini koycaklarmis sizde babanizinkini koyun. O kadar sinirim bozulduki. Ve en kotusu kocam hayir diyememis. Ne demiş biliyormusunuz? Eşime soyleyin demiş. Yahu beni one vermiş. Oysaki secdigimiz isim erkek olursa Mirac, ve ikimiz bu ismi sevgililik doneminden istiyoruz. Cok kirildim esime. Benim arkama saklandigi icin 🤣🤣🤣 ama bi tarftand abana uyar. Tamam babada diye bilirdi. Ama bende nasil hayir dicem onuda bilmiyorum. Am kesin dicem