Ayazsimay ilk çocuğun hangi ayda iki yaşına girecek . bide ismi ne oğlunun
biz şimdi ikinci de erkek olunca isim arıyoruz öyle 😂kız olsaydı ismi hazırdı
benim oğlum baya yaramaz beraber büyüsün istedik . Bizde kız olsun dedik ama nasip erkekmiş sağlıklı sıhhatle olsun da artık cinsiyet önemli değil😌
bende 17 deyim kesin erkek dedi bakalım artık