Merhaba benim gibi uykusu kaçan anne adayları 😌 bugün doktorum yüzde 70 erkek dedi bebeğimin cinsiyeti için haftaya daha tam net belli olur dedi.Ben hamile olduğumu hissettiğim andan beri hep erkek hissetmiştim.kızıma hamileykende hep bir kızım olucak demiştim 🙏🙏 inş bu sefer de sağlıklı akıllı bir evladım olur ve cinsiyetini değiştirmez 🙏🙏🙏 siz kaçıncı haftanızda tam öğrenebildiniz biz 13+2 de öğrendik