Busratm Mom36 Kötü durmuyor kız o kadar takma. Tahmin ettiğim şekilde kötü değil kimse o kadar dikkat etmez sıkıntı yapma.
Mom36 Mom9272 url=https://hizliresim.com/rf7B08][img]https://i.hizliresim.com/rf7B08.jpg[/img][/url url=https://hizliresim.com/XH6nfA][img]https://i.hizliresim.com/XH6nfA.jpg[/img][/url Kaşmin biri boyle biri boyle url=https://hizliresim.com/G6irut][img]https://i.hizliresim.com/G6irut.jpg[/img][/url url=https://hizliresim.com/vV8dVt][img]https://i.hizliresim.com/vV8dVt.jpg[/img][/url Bunlarda uzak halleri. Fotograftakinden daha ince. Fotografta kalin gozukuyor sanki.
Mom36 @Busratm resimde o kadar belli olmuyor sanirim ama gercekten çook kotu duruyor. Hayatimda hiç bu kadar çook ince kaď kullanmadim ben kadindan url=https://hizliresim.com/QBnLhM][img]https://i.hizliresim.com/QBnLhM.jpg[/img][/url bunu istedim O url=https://hizliresim.com/p2CdsB][img]https://i.hizliresim.com/p2CdsB.jpg[/img][/url böyle yapti ins. En kisa surede uzar ya a
Kader13 Mom36 uç kısımları direk kesmiş acemi oldugu cok belli ama uzar dert etme yarın bi kuaföre git boyattır makyajla düzeltirsin kimsenin gözüne çarpmaz😊
Anneolmayahasret Mom36 bu istedigin kaş zaten boyali canim sende kasini boyayarak bu hale getire bilirsin o kadar kotu durmuyo senin kasin uc kisimlarinda sorun var onuda boyayla halledebilirsin bence
Mom36 Kader13 ama yarin 3 e kadar kuaforler kapali 3 ten sonra yola çikmamiz lagzim saat 7 de nikah var. Yetise bilirmiyiz onuda bilmiyorum
Kader13 Mom36 evde kendin normal makyajını yap sonra kuaföre tek kaşlarını boyamaya git eşinde kuaförden alsın seni öle geçin yetişirsiniz ya sanırım uzun sürmez boyaması
Mom36 Kader13 ins. Canim o zaman evdden çiktiktan sonra kuafore ugrim bi daha eve donmem. Esimde beklesin iki dkka 😁
es_es Mom36 kaşlarına kaş kalemiyle istediğin şekli ver, etrafına da ince bir fırçayla gözaltı kapatıcısı sür. Hem kaşındaki çizgi hataları kapatırsın hem de daha belirgin hoş bir görüntü olur.
_mucizem_ Mom36 yarın git o kuaföre sana bedava güzel bi makyaj yapsınlar sonuçta rezil eden onlar. 😏 sonrasında da elleme canım vazelin sür toparlar inşallah
Badembebe Mom36 eve gelince gördüm ağladım demeni anlamadım kuaförde gözün bağlamıydı? Orda hemen boyatsaydın?
Mom36 Badembebe kuofordeyken sağ kasimi bittiginde baktim. Bi tik daha iyiydi solu aldiginda acelem vardi. Direk kuaforden çiktim. Eve gelince bi baktim ikisi birbirinden farkli. Bozmuş kasimi
ipeginannesi Mom36 boşver bacım ayıbı. Hamile değil misin? Sana anlayış göstermeyip ayıplayacak eşe dosta eş dost mu denir… kendini korumaya bak
Seymass Mom36 bir hafta kalıcı kaç kalemleri var geçici dövme gibi kendin kıl çiziyorsun o bir hafta kadar kakıyor öyle bir kalem alıp kendin doldurabilirsin veya eli iyi olan birine çizdirebilirsin
Seher87 Ay yarabbim ip gibi deyince adile nasitin kaşları gibi sandım..gayet normal duruyor kaşı olmayan bir sürü kişi boyuyor düzeltiyor bir şekilde..o kadar sorun edilecek bir şey değil bnce hamile hamile