Gly_gks Oncelikle gecmis olsun 😁, benimde basima gelmisti🙄, 1-2ay boyunca orman gibi uzatmistim , sonradan kaslarim kendine geldi sukur 🤣
Mom36 Gly_gks bende uzasin 2.3 ay gitmicem kuafore yeterki uzasin şu gorunduden kurtulum artik. Aynaya bakmaya korkuyorum
Sse Canım benim kaşlarım çok seyrek yok gibi kaş farı kullanıyorum fırçayla uyguluyorsun çok doğal güzel oluyor YouTube dan makyaj videolarından uygulanışını izle yap bence en azından şimdilik çıkana kadar işini göreceğinden eminim kalem çok belli oluyor yapay duruyor geçmiş olsun ne diyelim🤷♀️
Eemmyy Mom36 jel eyeliner war ya kuzum onlar gibi kremsi. Gratia de Watsons da filan war . Fırçası da oluyor ondan da al o şekilde dene
Eemmyy Mom36 canım birde yanlış anlama lütfen rencide etmek için weya gülmek için filan değil, merak ettim resmini atar mısın kaşlarının
Bebikinannesi Mom36 Jilet vurup tekrar yapmak yerine kas kalemin varsa onunla sekil ver sonrada birak uzasin bence. Jilet risk .. ben hic kasımı almadim ama hamilelikten kaslarim dokuldu yer yer bende far ya da kas kalemi ile doldurup kas maskarasi ile tariyorum
Mom36 Eemmyy url=https://hizliresim.com/rf7B08][img]https://i.hizliresim.com/rf7B08.jpg[/img][/url url=https://hizliresim.com/XH6nfA][img]https://i.hizliresim.com/XH6nfA.jpg[/img][/url url=https://hizliresim.com/G6irut][img]https://i.hizliresim.com/G6irut.jpg[/img][/url
yigitalpinannesi40 Mom36 Birde ben beyaz tenliyim kaşım da dudagımda hep balon balon çıkmıştı iz kalır die çok korkmuştum artık değiştirdim kuaförü herkese gidilmiyor malesef
ipeginannesi Mom36 bu salgın zamanında kuaföre gidip kaş aldırmışsınız, bi de iple falan da geçti mi maskesiz? Bi de yarın nikaha gidecekmişsiniz. Bütün gereksiz etkinliklerdesiniz maşallah. Bence bu bi işaret evde oturun kaynaşmayın insanlarla 😀
Mom36 ipeginannesi 😁 evt canm ama duyun olmicak bide cok fazla cevresi yok halamin . Gidip gozukmem lagzim. Bizim duyunde ailecek geldiler hepsi. Simdi ben gitmessem.ayip olur.
Cemrenur Mom36 düğün için boya canım kaş kalemiyle baska çözüm yok sanırım. Ay ben hiç kaşım biyigim için kuaföre gitmedim😅
Kader13 Mom36 kuaföre git çizdir kaş kalemiyle ama o gittiğin kuaföre gitme belli etmez o zman uzayana kadar elleme hiç kalıcı kaşa felanda girme kökü sende illa uzar ama sıfıra vurup botçyatırsan sureklı aynı işlemi yapmak zorunda kalırsın
ipeginannesi Mom36 boşver bacım ayıbı. Hamile değil misin? Sana anlayış göstermeyip ayıplayacak eşe dosta eş dost mu denir… kendini korumaya bak
Mom36 Busratm bi dahaa asllaa ayak atmam oraya. Evlenmeden önce gittiğim kuafore giderim artik biraz uzak ama esim goturu artik. Burda iki 1.5 senede tane kuafor denedim ikisidee istedigim gibi yapamadi en iyisi eski kuaforum .
Deletedmom337 Mom36 dugun icin kas kalemiyle ciz canm ama sakn digerinide inceltmeye kalkma yoksa mahvolur iyice
ElifNilMom Mom36 bir an acaba aynı kuaföre mi gittik diye düşünmedim değil aynı şeyler basıma geldi de
Busratm Mom36 Kötü durmuyor kız o kadar takma. Tahmin ettiğim şekilde kötü değil kimse o kadar dikkat etmez sıkıntı yapma.