Emine1002 doktorun bi skntı olsa söylerdi. Benm ogluma dogumdan bi gün önce 2900 dedi. Yani tam 37+6 da. Çok stres yapmıştım zayıf dogucak diye. Ertesi gün 38+0 da sezeryanla dogumum oldu ve oglum 3700 gr dogdu. Doktorumda inanamadı ve götürüp bikez daha tarttılar düşün. Bebeğin anne karnındaki duruşu ölçümlerde çok önemli. Ve benm oglum 32. Haftadan beri hep kilosu geriden geliyordu. Demekki normalmiş aslında ölçüm hatalıymış. Ama merak etme bi skntı olsa doktorun zaten söylerdi diye düşünüyorum.