Emine1002 Kizlar 34+2 haftadayiz bugun doktor 2300 gram dedi sizce nasil kilosu bu sizlerin bu haftalarda kilosu ne kadardı
Kelebek1034 Emine1002 Emine1002 34+5 de 2400 dü 3 hafta sonra 2700 olmuştu doğuma kadar 3 kg olur çokta iri bi bebek bekleme dedi.3 kg olsa şükür sağlıkla olsunlarda 🙂
tugbaayaz Merve_kucuk 32 de 2 kiloydu doktorum iyi haftasıyla uyumlu dedi bence normal gibi duruyor gibi
Emine1002 tugbaayaz bilemedim doktorda iyi kötü bisey demedi normal gibi duruyo daha en az bi ay var alir heralde biraz daha
Merve_kucuk Emine1002 35 haftalıkken 3 kilo geldi 40+1 günlükken doğum yaptım 3.300 doğdu. Ya usg yanlış ölçtü yada benim kız 5 hafta boyunca toplamda 300 gram aldı 🤷🏻♀️
Emine1002 Kelebek1034 oyle canim da dikkat de ediyorum beslenmeme zayif geldi bana biraz yinede emin olamadim
Emine1002 Merve_kucuk aslinda son haftalarda daha cok alinir diyolar ama cihazlarda yanilma oluyo galiba 🤷♀️
Merve_kucuk Emine1002 Aynen olabilr. Bide benim kızda tek arter tek ven vardı ondanda kilosu az olmuş olabilr
H-15 33+5 te 2.500 gramdı.2 hafta önce 1.930 gramdı 2 haftada 600 grama yakın almış , hızlı kilo alıyo bebekler hafta ilerledikçe. Canınızı sıkmayın sağlıkla gelsinler de 🤗
Hasibedenizli Haftadan itibaren bebişler hızlı alıyor kiloyu dert etmeyin sağlıkları yerinde olsun kilo önemli değil