[silindi] 5. Ayım bitene kadar kullandım. O ilaç karşıma çıkmasa ne yapardım bilmiyorum resmen hayatımı kurtardı. İçmediğim zamanlarda yataktan kalkacak halim olmuyordu sürekli kusuyordum yemek yiyemiyordum yediğim lokma anında çıkıyordu. Yatmadan önce iki tane içiyordum günüm çok rahat geçiyordu. Bırakmaya cesaret edemedim çünkü gerçekten kusma fobisi baslamıstı yavaş yavaş bıraktım. Şimdi 37. Haftamdayım çok rahatım