Ecesuben Serpil55 Adet düzenim yoktu çünkü 13 ay önce doğum yaptım. Doğumdan 8 ay sonra adet olduğum için de 3 kere falan adet olabildim 😃sonra da hamilelik oldu zaten 17 Haziran da 309 20 Haziran da 1308 di beta 😃23 haziranda keseyi gördük
Ntgny Benim sat 27 mayıs. Cars doktora gidicez. reglimden 3 gün önce 123 1. Gün 354 3gün 991 5.gün 2089 cıktı Ben reglimden önce öğrendim. Takip icin 2 güne bir kan verdim . Daha önce betam düzgün artmadıgı icin cok sükür güzel gidiyoruz.
310715 Yeni13 15 mayis sat.Gecen cuma doktora gittiğimde keseyi gorduk fakat bebegi goremedi.kesen 3 haftalik dedi baklim 10 gune tekrar gidicen insallah duyarim klp atisini