Yeni13 Hilaleroll çok geçmiş olsun ben adet günümde kaşık ağrısından dolayı test yaptım bozitif çıktı kan verdim 639 çıktı iyimi
Hilaleroll Yeni13 bence iyi 639 iki gün sonra iki katına çıkması lazım tekrar vermeye gidecekmisin takip etmen gerekiyor doktorunla birlikte canım Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😘❤️
Hilaleroll Yeni13 bendede öyle kasıklarım çok ağrıyor miğdem çok yanıyor aşırı hemde birde çok özür dileyerek söylüyorum büyük idrarda resmen kendimi zor atıyorum lavaboya çok özür dilerim tekrar
Ecesuben Deletedmom320 benim 19 mayıstı. Geçen salı doktora gittiğimde Kese görünmüştü🙂muhtemelen sizde görürsünüz
Serpil55 Ecesuben benimde 19 Mayıs’ta regl düzeniniz nasıldı kaç günde bir oluyordunuz yani bide hcg değerleriniz nasıldı 😊
Aslihan2 Yeni13 benimm 23 mayıs ☺ dün 69 cıktı değerim pazartesi tekrar gidicem bakalm sağlıklı artış var mı zaten kese vs görmedik ama aşırı uykum var Sürekli uyuyorum sizde durumlar nasıl 💃
Ecesuben Serpil55 Adet düzenim yoktu çünkü 13 ay önce doğum yaptım. Doğumdan 8 ay sonra adet olduğum için de 3 kere falan adet olabildim 😃sonra da hamilelik oldu zaten 17 Haziran da 309 20 Haziran da 1308 di beta 😃23 haziranda keseyi gördük