Kapalikutu TugceDmrc evet görmüştüm onu ben de bu düşünceyle aldım o an 400 500 vermektense 150 lira veririm elimin altında olsun diye düşündüm. alın dursun bence kenarda ihtiyaç olursa kullanırsın olmazsa satarsın o da olmazsa hamile birine hediye götürürsün 😂
1PrensAnnesi TugceDmrc baya gerekli ilk zamanlar tam ememeyen bebişten ötürü mastiti önleyen pompa kaşıkla bebeği doyurmana yardımcı pompa fazla sütü saklama imkanı veren pompa kesinlikle edinmelisin beni aşırı kurtarmıştı süt ateşinden özellikle o sayede kurtulmuştum
TugceDmrc 1PrensAnnesi alayım o zaman ben ya baksana herkes gerekli diyor hem zaten hastane de süt gelmeyince onunla sağıyorsun zaten çocuk için lazım yani çantada da bulunması lazım
Imfromlastnight Bende merak etmiştim almayacaktım 3 teyzem de şaşırdın mı asıl o lazım dedi. Taş gibi oluyor göğsün sağman gerekiyor dediler. Allahtan birinde var onu sterilize edip kullanacağım
YagmrK TugceDmrc lansinoh öneririm 250-300 tl civarında sizin dediğinizin çekim gücünün iyi olmadığını duymuştum.