TugceDmrc buna en iyi doğduktan sonra karar verebilirsin. Ben de gereksiz gördüm almadım. Sonra aşırı bir sütüm oldu, bebeğim hepsini içemedi. Göğüslerim patlayacak gibi oldu ağrıdan ağladım resmen. Manuel olanlardan aldım hemen. İki kez filan kullandım. Şu an ihtiyacım yok çok şükür. Eğer ihtiyaç görürseniz alırsınız. Manuel olanlar çok uygun 20 liraya bile var.