Sibelgokhan Busrayildiz41 aynen ,bende hamileyken almadım ihtiyaç olursa sonradan alirim diye , ihtiyaç oluyor diye dogumdan sonra aldim ani durumlarda sütünü sahip dışarı cikabiliyrsn😊