Oozzee bu akşam e bebeği gezicem bakalım oradaki çalışanlar ne önerecek lansinoh diyor (ikinci sırada mamajo) herkes baby plustan da memnun olan çok ama şu ‘çekmeme problemi’ en sık karşılaşılan sorunu olduğu icin şüphe içimi kemiriyor herkes ayni şeyi diyorsa vardır bi bildikleri dimi 🥺