FulYasin01 Hanımlar 6 aylık hamileyim , daha düne kadar lazere gidiyordum bir sorun yoktu doktorumun da onayı var , fakat güzellik merkezi kabul etmedi dün hamile olduğumu farkettiler. Doğuma da 3 ay var napıcam ben . 🤨🤨
Arven FulYasin01 Doğum öncesi bende gidiyordum ama hamile olduğu öğrenince bıraktım çünkü hamilelikte hormonlar tavan yaptığı için tüyler tekrar çıkmaya başladı o yüzden gebelik sürecin bitince devam edeceğim
Deri FulYasin01 canim ben kendim lazerciyim hamileyim ve uygulama dahi yapmiyorum evet zarari yok bebek kac deri altinda fakat zararida ola bilir her insan ayi degil cünkü benimdinlersen belden asagi yapma hatda hiiic yapmasan cok daha iyi az agri olunca kendini sIkmakmzorunda kalicaksin oda sakincali
FulYasin01 Sumeyyye Çok araştırdım bebeğe zararı var mı diye , yokmuş o yüzden rahat rahat gidiyordum. Sanırım öyle yapıcam 🤨
Nilosh Ben 5+6haftalik hamileyim ama doktor izin verse bile gitmek niyetinde deyilim korkuyorum zarari olur diye
FulYasin01 Nilosh Canım bende ilk başta çok korkuyordum, ama çok araştırdım göbek üstü ve vajinal bölge olmadığı sürece sorun olmadığını gördüm. Aynı şeyi doktorum da söylemişti. 👀
Sumeyyye FulYasin01 yani aslında kulağa biraz kötü geliyo sonuçta ışın veriliyo ama doktor onayladıysa zararsızdır tabi bende devam edeyim bari😄
Mrym1322 Sen yine de gitme 3 ayın kalmış Benim gibi riske girme bende lazere gidiyodum hamile olduğumu öğrendiğimden beri ağda hep sende öyle yap gerçi son aylarda Ağdayı da riskli görüyolar ama çevremde son ayına kadar gitmişler 😊
Fatosumum Ben hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım ama dediğin gibi araştırdım zararının olmadığı gözüküyo 🙂 bizim vücudumuzda da zararının olup olmadığı henüz belli olmadığı için net olarak bıraktım ben doğumdan sonra devam edicem sende öyle yaparsın az kalmış doğuma zaten 😍
FulYasin01 Fatosumum Aynen canım az kaldı da işte lazere gittiğim için çıkan tüyleri neyle alacağım napıcam bilmiyorum. Sen neyle alıyorsun canım ? ☺
Tuba704 FulYasin01 tamamen psikolojik 😊 Doktorumda gidebilirsin dedi aylarca araştırdım verilen ışın sadece derinin milim altı kıl köküne kadar oysa bebek kat katman aşağıda hiç bir problem yok annenin içi rahatsa gider değilse erteler 😉
Fatosumum FulYasin01 bana tek tük kalanları jiletle çok olan yerleri ağdayla demişlerdi bacağımı koltuk altımı jiletle alıyorum paketi ağda yapıyodum artık zorlanıyorum orayada jilete döndüm
FulYasin01 Tuba704 Valla bu mesaj çok iyi oldu benim içim rahat çok şükür , ama güzellik salonu kabul etmiyor 🤭
FulYasin01 Fatosumum Banada her bir ayda jiletle çıkanları kısalt kökünden alma dediler, bende genital bölgeyi jiletle alıyorum malesef 🤗
Tuba704 FulYasin01 seanslarınızı erteleyin eğer illaki gitmek istiyorsanız durumunuz müsaitse 2-3 ay. Hastanelere gidin 😉