Neslihangrbz Ya ben 19. Haftama gireceğim ama hala bebeğimi hissetmiyorum ilk hamileligim sizde bu normal mi ? Ne zman hissetmeye basliycagim acaba? ,🤔
Minikfasulyem26 Neslihangrbz endise etmene gerek yok cnm ilk gebelikte 24 e kadar yolu varmis bnde 20 nin ortalarinda hissetmeue baslamstm 20 21 dede duzensiz oluyo heraketler zaten
Snglklc Neslihangrbz 23+2 deyim hala öyle aman aman hissetmem kızım üşengeç baya bi hareket etmeyi sevmiyor 😅
Sumrucuk Ben de 20de hissedemiyorum diye doktora gitmiştim, herhangi bir sıkıntı yoktu. 22de hissetmeye başladım. İnşallah ilerleyen haftalarda hissedersiniz🤲🏻
Tugcngz Neslihangrbz aynı dertten bende yanmıştım dünkü postumda 😂 bende 19+1 bende hissedemedim yani böle cok ufak bişey hisseder gibi oldum ama öle tekme falan yok malesef 😔
Beyzaalvi Canım merak etme hissedersin bende 19+4olacağım yarın benim 2. Gebelik ilkim kalbi durmuştu bunda öyle sert tekmeler hissediyorum ki bazen var 22 23 e kadar hiç hissetmiyor hiç üzülme sende Allahın izniyle en fazla 1 aya kadar net hissedersin 💕🤭
Neslihangrbz Beyzaalvi inşallah bakalım Instagram’da böyle video atanları görünce tekmeli çok güzel ne bileyim
Snglklc Neslihangrbz bazı bebekler hareket etmeyi sevmiyor dün detaylıya girdim kızım zahmet edip sadece ayağını kaldırdı 😅dr dedi bu kız hareket etmez üşengeç 2 saate ancak hazırlanır dedi 🤣