Bsrlmnemr Asenana bir arkadaşım çok memnun tuba hanımdan İlknur hanıma gitmeseydim büyük ihtimal tuba hanıma giderdim. Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
betulbell Asenana merhaba bende Tuba hanıma gidiyorum 14+6 dayız Tuba hanımın herşeyinden memnunum ama kilo takibi henüz yapmadı sizin yapıyor mu acaba yapıyorsa ne zaman başladınız
ZeynepBeren _Papatya_ Normal doğumcuymuş. Etrafımdan sonradan öyle duydum. Bilerek gitmemiştim yani. Bana da hiç demedi sezaryen düşünmez misin diye, yürüyüş yapmamı isteyerek destekledi tercihimi 😊Ama istenilse yapar sezaryen bence, bu gebenin tercihi.
Bsrlmnemr ZeynepBeren ben de normal doğumcu gibi düşünüyorum çünkü benim bebeğim 27. Haftada baş aşağı döndü aa çok iyi bak falan dedi bna - ki ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum normal yapamam bence ama o normal yapalım dicekmiş gibi geldi benim için önemli değildi ki diyerek niyetimi belli ettim 🙈
ZeynepBeren Bsrlmnemr 😁😁 bakalım ne diyecek acaba sana bu gittiğinde merak ettim 😁sağlıklı gelsinlerde bence de hiç önemi yok, o an nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun ☺️
Meraklianne_1 Selamlar bende Doğma büyüme Sakaryaliyim 5 yıldır Ankarada yaşıyordum geçen yıl buraya taşındım ilk gebeliğimm özele gitmiyorum Kadın Doğum hastanesine gidiyorum ve Günay Duman A gidiyorum çok memnunum hastasına sadık ve çok ilgili bir beyefendi umarım doğumumda ona denk gelir çok istiyorum açıkçası ama bu hamilelik dönemini de onunda tamamlamış olmam da ayrı bir güzel oldu. Son 3 hafta miz kaldı bakalım doğum doktorum kim olacak
Bsrlmnemr ZeynepBeren bencede sezeryan ya da normal doğum önemli değil sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alalım da.. Sormayı düşünüyorum ben gittiğim zaman nasipse hayır normal doğum olsun isteğe bağlı sezeryan yapamam falan demez heralde
Bsrasln Bsrlmnemr selamlar bayanlar 32+3üz bizde Beyhekim Sedat umura gidiyorum hamileliğimin başından beri çok memnunuz hastane fiyatı biraz pahalı ama yapacak bişey yok artık 🤗
ZeynepBeren Bsrlmnemr Bence demez. Tutki normalde komplikasyon gelişti. Sonra sezaryen istemiştim diyeceksin mesela. Bu sorumluluğu almazlar gibi geliyor bana. Bilemem tabi 😬