Beyzasiriinnn Bsrlmnemr eğitim araştırmada riskli gebelik profösörü canım.Ona sıra alamıyosun kendin gidiyosun riskli olduğuna karar verip onlar sıra veriyo ama sanırım pandemi döneminden dolayı kabul etmiyolar.15 temmuzda yeni hastaneye geçiş yapıcaklar eğitim araştırmanın yanında yeni yapılan kadın Doğum Hastanesi orada hasta kabul ediceklermiş
Beyzasiriinnn Blackkcat benimde serklajımı yapıcak ilk hamileliğimde onun takibindeydim erken doğumla bebeklerimi kaybedince bu gebeliğimde serklajımı o yapıcak
Beyzasiriinnn Kızlar İnstagramdan da takipleşelim mi ? 😊 Kullanıcı adım mbeyzasiriiin_ istek atın geri dönüş sağlarım 😊
Tugce321 Bsrlmnemr bende bugun 28 haftalık oldum medarda ilknur hanıma gidiyorum bazen çok ilgili oluyo bazen hızlı bakıp önemsemiyo gibi geliyo tam anlayamadım ama nedense güven verdi bana😂
Bsrlmnemr Tugce321 haftalarımız da neredeyse aynı doktorda aynı tespitlerde aynı :) bazen kalk git dicek sanıyorum 🙈
Tugce321 Bsrlmnemr hahahaha 😂😂 evet ya bazen öyle oluyo yoğunluktan heralde deyip geçiyorum bende inşallah doğumumuzda ilgili olur bi sıkıntı olmaz😂
Bsrlmnemr ZeynepBeren ben doğum yapana kadar kaç kere gelir Allah bilir 😂 teşekkür ederim canım ben 35. Haftayı beklemem heralde konuşmak için 32. Haftada çağırdı nasip olursa o zaman söylemeyi düşünüyorum
Bsrlmnemr Tugce321 inşallah olmaz biraz naif bi doktor doğum anında başarabilir mi acaba diye eşime soruyordum geçen gün 😂 sizide hala 1 ayda bir mi çağırıyor bu haftalarda sıklaşır diye düşündüm ama gene aylık gel dediği için ben biraz bozuldum
Tugce321 Bsrlmnemr 2 hafta önce gittim tam çıkarken eşim sordu bidaha ne zaman gelelim diye bizede 1 ay sonra dedi birde şey sorcam size kan tahlili yapıyo mu bana hiç yaptırmadı daha ama d vitamini veriyo sürekli
Bellatrix-lestrange Merhabalar, ben de sakaryaya geleli 1.5 sene oldu. Beyhekim sedat umur’a gidiyorum 😊
Bsrlmnemr Bellatrix-lestrange benim ilk doktorum :) ben bir tane kayıp yaşadım o zaman ona gitmiştim herkes çok memnundu banada doktor olan bi akrabam önermişti fakat benim bebeğimi almak zorunda kaldılar o zaman çok lakayt bi tavır sergiledi hiç unutamadım o sebeple ikincide onu tercih etmemiştim. Sizde benim gibi yabancısısınız bu şehrin 🙋🏼♀️
Bsrlmnemr Tugce321 d vitamini için banada kan tahlili yapmadan verdi. Geçen gün ben söyledim sağlık ocağında kontrolüm var kan alacaklar benden istediğiniz testleriniz varsa onlarıda yapalım orda diye o zaman bir kaç test istedi sağlık ocağı biz zaten bunları yapıyoruz dedi sonra değerlerim hep normal çıktı sende vitamin eksikliği var dedi b12 iğnesi yazdı. Sağlık ocağındaki hemşireler çok kızdı bu iğne hamilelere verilir mi ya diye hemde bu pandemi sürecinde git gel yapacaksın sürekli falan dediler ben vurulmaya korktum ama genede 4 gün oldum iğnemi fakat aşırı kasılma yaptı karnımda karnım acıdı bıraktım bende bıraktığım gün hiç kasılmam vs olmadı 3 4 gün sonra mavi yeşil gibi akıntı geldi hasteneye gittim benimle konuşurken hastası gibi değilimde mecbur bakıyormuş gibi tavır aldı b12 iğnesini bıraktığımı bile söyleyemedim.
_Papatya_ ZeynepBeren acaba İlknur hanim sezeryandan yana mi yoksa normal dogumdan mi yana bende ona gidiyorum çok memnunum ama bu konudaki düşüncesini ogrenenedim
ZeynepBeren _Papatya_ Normal doğumcuymuş. Etrafımdan sonradan öyle duydum. Bilerek gitmemiştim yani. Bana da hiç demedi sezaryen düşünmez misin diye, yürüyüş yapmamı isteyerek destekledi tercihimi 😊Ama istenilse yapar sezaryen bence, bu gebenin tercihi.
Tugce321 Bsrlmnemr benimde sağlık ocağında tahlil yaptırdığımda bazı değerlerim baya düşüktü hap verdi düzeldi mi diye bakmadan yine aynı hapları verdi valla hayırlısı bakalım😂
Bellatrix-lestrange Bsrlmnemr evet ben sizin gönderinizi okumuştum, inşallah hayırlısıyla doğumunuzu gerçekleştirirsiniz. ben antalya’dan geldim evlilik dolayısıyla. Hala alışma sürecindeyim yani 😊