Pnryksl06 Aktoprak O zaman öyle yaparım depent pahalı geldi çünkü hasta bezleri o kadar değildir heralde fiyatları
Aktoprak Pnryksl06 yani bnde cantami hazirladim fiyatini bilmiyorum ama hasta bezi alabilirsinz hatta yakininizda medical varsa oradan daha uyguna alabilirsnz
Kubranuri Pnryksl06 bende 28 haftaligim canim sezaryan olacam ben ve daha cantayi hazırlamadim yıkayıp utulemesi kaldı pijama v.s aldim onları bu benim ikinci hamileliğin tecrübelere dayanarak bol bol iç camasiri aldim canım ben tavsiyem sanada al çünkü sütün geldiğinde aşırı terleme ve usutme tutuyo insanı
MrvDmrkr 33+4üm birkaç gün önce kapadım çantayı. Sadece kendime koyacağım makyaj malzemesi düzleştirici vs eklenecek onlar da son zamanlar ekleyeceğim çantaya.
Meriwa Pnryksl06 depent ide kilot gibi değil de normal bez olarak aldım gece uzunlardan ped aldım bende zaten normal dğşünüyorum da sezeryan olursa kiloy giyemem dikişe denk gelir göz önünde bulundur canm
Pnryksl06 Meriwa Bende gece pedi almak istiyorum depent dediğiniz gibi sezeryanda kullanılmaz ve pahalı bence
melindam Pnryksl06 Canım Hiç Gece Pedi Falan Alma Depend Çok Rahat Emin Ol Ve Yumuşacık Havalar Sıcak Orkid Daha Naylonumsu ama Depend Pamuklu. Ben Yeni Doğuö Yaptım İyiki Depend Almışım Evde Bile Depend Kullandım Kanamalarım Orkidden Sızma Yapardı.
drn5410 Pnryksl06 bende normal doğum düşünüyorum ve istiyorum burda da gördüğüm kadarıyla herkes depent önermiş bende aldım canım ama arkadaşım sezeryan olmuştu depente ihtiyacı olmamış normal ped yeterli gelmişti ona 🤷♀️ eczaneden duruma göre alırsınız olmadı şimdi pahalı geldiyse gözüne canım
drn5410 Aygul01 hala hazırlamadın mı kız 🤣 bende bugün sadece kızımınkileri ayarladım az çok kendiminkiler kaldı 😬 35+4 bitti
Aygul01 drn5410 hahahaha bavulu çıkarttım bugun ilk adımı attım cok şükür 🤣 kız bebisinkiler hazır ütülü seyahat çantasına koymuştum, benim pijama gecelikte ütülendi hazır sadece bavula koyacam bide eksikleri tamamlayacam iste ☺️
drn5410 Aygul01 benimde öyle ya 🤭 kızımınkileri poşetledim koydum bavulun bir tarafına diğer tarafına da kendi eşyalarımı koycam da öyle pijamaları evde kullandığım günlük götürcem kimse de bakmasın valla gelipte ne giydiğim ettiğime en rahat neyse onları koycam evde giyerim güzelleri 🤣
Aygul01 drn5410 he kız boşver ben aldım varsa evden koy bende evde hastaneye uygun olsaydi evden koyardım. Düğmeli pijamam yoktu bide geceliğimde yoktu mecbur aldım sacma sapan fiyatlar pijamaya geceliğe verdigim parayla nerdeyse çeyrek alırım 😤 mecburiyetten aldım
Pnryksl06 drn5410 bende lohusa takımı almadım normal pijama takımı ve çiçekli gecelik aldım zaten virüs var kimseyi almıyolar dediğin gibi evde giyerim bende güzelleri 😊
drn5410 Pnryksl06 benim çanta biraz 36 haftaya kaldı tembelliğimden ama yavaştan birkaç haftadır yıkıyorum ütülemeyi de 2 gündür halletmeye çalışıyorum birkaç güne tamamen hazır olur inşallah ama sen benim gibi yapma gözümde daha da büyüyor hem erken doğum riskn de varmış 30 32ye hazır olsa güzel olur sanki 🤭