Ipeku ben doğum sonrası kullanmıycam hiç bişey almadım canm terlik aldım günlük de dışarda giyeceğim kibar bişey aldım mesela eve sokup yıkayamazsam süslü püslü çöp onca paraya gecelik aldım sonrada kullanıcam bişeydi pijama takımı ve sabahlığımda sade dantelsiz aldım öyle yap 1 kere doğuruyorum diye yabana açıkcası bide depent al dediler onu aldım hast verir vermez emin olamadım