Selin3561 Akduygu evet öyle dedı banada bol su ıc sola yat dedı öyle yapıyorum sırtlarıma kadar agrıyor baskı yapınca heralde
Veraa Selin3561 evet canım yanlış yazmışım hangi tarafra varsa o tarafa yatmicaz yani bende sag bobrek sola yatmam lazim o yüzden
Veraa Selin3561 evet canım oluyor zaten bu böbrek genişlemesi bebek büyüdüğü için organları ittiriyor ya ondan kaynaklanıyor mus bizimkide hepsinin yerini degistirdi mübarek 😀
Selin3561 Veraa benımde aynı sorma bı gün ıyıyım bı gün Ağrı’dan kıvranıyorum Allah yardımcımız olsun böbrek berbat bı agrı ama
Akduygu Zahideuras valla sola yatıyorum hep o iyi geldi kesinlikle baskıyı azaltmak önemli birde bol su içiyorum. En son 5mldi çok sevindim.
Zahideuras Akduygu ıns benimkide duser o cıvarlara agrı hissediyorum bol su meselesi tamam ama sola yatıorm gece boyu sanki sol tarafım uyusuyo insan sabit baya zorlanıo bazen Bı bakıyorum saga yatmıısm gece donmusum haberim yok