Sevgili anneler, 21+6 haftalık hamileyim . 3 gün önce şiddetli sancı ile hastaneye gittik hastaneye yatışım yapıldı ama dün geri çıktık ☹️ Sağ böbreğimde 16 mm büyüme varmış . İdrar kanalım dar olduğundan da idrarı süzemiyormuş. Bebekte böbreğime doğru yatmış sıkıştırmış . Doktorum çok erken bu tür durumla karşılaştıgını söyledi genelde 30. Hafta itibari ile oluyormus ama benim öncesinde kum , taş öyküm olduğu için erken başlamış . Bu durumu yaşayan var mı? Varsa ağrılarınız nasıl diniyor 😢